******نگرش نو ******زندگی نو******

******نگرش نو ******زندگی نو******
طبقه بندی موضوعی
بخش کوتاهی از زندگی استاد خود ساخته و تجربی در زمینه های انگیزشی و موفقیت و تحول درون استاد ناصر گرشاسبی

ایشان در پنجمین روز از آبان ماه سال 1342 در جنوبی ترین نقطه شهر تهران ،محله اتابک چشم به جهان گشودند .از همان دوران کودکی زندگی روی سخت خود را به ایشان نشان داد . در 6 سالگی پدرشان را از دست دادند و مجبور شدند همراه با تحصیل کمک خرجی  برای تامین مخارج خانواده باشند .
ایشان تحصیلات خود را در دبیرستان ابوریحان گذراندند و از همان دوران ایشان شروع به مطالعه در زمینه روانشناسی و موفقیت پرداختند . بعد از قبولی در کنکور از حضور در دانشگاه انصراف داده و برای دفاع از کشور عازم جبهه های جنگ شدند .

ایشان از همرزمان شهید مهدی باکری و شهید محمد بروجردی میباشند . بعد از بازگشت از جبهه و شروع فعالیت های اقتصادی ایشان مطالعه و تحقیق در مورد رواشناسی و موفقیت را ادامه داده که این امر باعث پیشرفت های چشم گیری در زندگی ایشان شد و استاد به عنوان یکی از امین ترین و محبوبترین افراد در بین مردم شناخته میشوند ایشان دارای دو شعبه گالری اتومبیل هستند .
چون به دریا می توانی راه یافت                سوی یک قطره چرا باید شتافت
استاد در زندگی سختیها و بحران های زیادی را تحمل کردند از جمله فوت همسر و دختر ایشان که غم بزرگ و فشار روحی زیادی را به ایشان وارد کرد هیچ یک از این مشکلات و بحران ها باعث نشد ایشان دست از تلاش و مطالعه و تحقیق دست بردارد و اکنون ایشان به عنوان فردی خودساخته و استاد تجربی در زمینه های انگیزشی موفقیت و تحول فردی شناخته میشوند افراد زیادی با حضور در کلاس ها و همایش های استاد از تجربیات ایشان استفاده می نمایند . ایشان همچنین سخنرانی هایی انگیزشی فراوانی در ادارات و کارخانجات شهر های مختلف ایران از جمله تهران ،ساوه ، مشهد ، قم ، بابلسر و ...  داشت اند .